2011. június 25., szombat

Crane futódzseki 42, fekete Új - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Crane márkájú fekete, cipzáros futódzseki, 42-es méretű, télinek írták, de hűvösebb őszi-tavaszi reggelre való szerintem. Sajnos nem valószínű, hogy belefogyok, teljesen új, a cetliket levettem róla, de érezni is rajta, hogy új, csak néha felpróbáltam, mosva sem volt még így.
Nagyon csinos, nemcsak futásra. A nyakánál belül bolyhos, zsebes, fényvisszaverős.
Nadrág is van hozzá, megtalálod azt is nálam, az is ugyanilyen új. kesztyű is van!
Kérdezz bátran, szívesen válaszolok.
Amúgy vannak ilyen márkájú Crane futócuccaim, én teljesen meg vagyok elégedve velük, nagyon jó minőségűek, és elérhető árúak.


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-06-24 22:27
. Crane futódzseki 42, fekete Új - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése